Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Kαταγγελία για Πολιτική Δίωξη στη ΛΑΡΚΟ!!!





ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ


Προς: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ


Κοιν:
·       ΓΜΜ ΑΕ ΛΑΡΚΟ

·       Γραφείο Πρωθυπουργού

·       zougla.gr

·       protothema.gr
·       Συνήγορος του πολίτη

·       ΣΚΑΪ

·       Σωματείο εργαζομένων Λάρκο

·       ΚΑΝΑΛΙ ΕΝΑ ΛΑΜΙΑΣ

·       Υπουργείο Οικονομικών

·       Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδος

·       ΓΣΕΕ

·       Εργατικό Κέντρο Φθιώτιδας

·       Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Μετάλλου

·       ΑΝΤ1

·       MEGA


Ημερομηνία: Τετάρτη 13.04.2016


Θέμα: Πολιτική δίωξη και καταχρηστική μετακίνηση



Κύριοι σας ενημερώνω και σας καταγγέλλω την δυσμενή μεταχείριση που υπέστην στην γενική μεταλλευτική & μεταλουργική Α.Ε. ΛΑΡΚΟ.
   
Ονομάζομαι Ιωάννης Κουρούτης του Κων/νου και της Ελένης ετών 39 κάτοχος του υπ’ αριθμόν ΑΗ480998 Α. .Τ. και εργάζομαι στην επιχείρηση από το 2013 ως εργάτης και 1/1/2015 η εταιρία μας ένταξε στο μόνιμο προσωπικό.
  
Από 29/5/2015 η εταιρία με αναβάθμισε στο ίδιο τμήμα Π2 (Καμίνια) από εργάτη σε βοηθό-χειριστή-γερανιστή έχοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά τα οποία κατέθεσα στο Υπουργείο Βιομηχανίας (Λαμίας).

Βεβαίως δεν ήμουν ο μοναδικός στην ειδικότητα αυτήν, εάν υπάρχουν 30 και άνω γερανιστές οι μισοί είναι βοηθοί.
   
Από την εταιρία έγινε καταχρηστική μετακίνησή μου και υποβιβασμός θέσης χωρίς κάποια αιτία.

Πριν τις εκλογές, ένα υποψήφιο μέλος του ΣΕΛ (ΣΥΡΙΖΑ), κ. Κυριακούσης Δημήτρης του Γεωργίου, μου ανέφερε να γραφτώ στο σύριζα με την προϋπόθεση να παραμείνω στην θέση μου (βοηθός-γερανιστής). Εγώ αρνήθηκα την πρότασή του και μου ανέφερε ότι θα με κατεβάσουν από την θέση μου.

Στις 1/11/2015 ο Διοικητικός υποδιευθυντής κ. Ταμπούρης Στυλιανός έδωσε εντολή στον εργοδηγό της βάρδια μου χωρίς να ενημερώσει τον Προϊστάμενος του τμήματος και στην συνέχεια εκείνος με την σειρά του τον Εργοδηγό Α’ και εκείνος με την σειρά του στον εργοδηγό της βάρδια μου, να κατέβω από γερανό μέχρι νεοτέρας.
   
Όταν διαμαρτυρήθηκα στον προϊστάμενο μου για τον υποβιβασμό μου δεν μου έδωσε καμία απολύτως επαρκής δικαιολογία για την μείωση αυτήν.
   
Εγώ έκρινα να ενημερωθώ από τον ίδιο τον Υποδιευθυντή πηγαίνοντας στο γραφείου του ώστε να μου εξηγήσει γιατί έγινε αυτήν η μετακίνηση. Ο κ. Ταμπούρης Στυλιανός όταν τον ρώτησα «γιατί με κατεβάζετε από τον γερανό» μου απάντησε ότι σε κατεβάζω από τον γερανό γιατί σε ανέβασε η προηγούμενη διοίκηση και είχες ιδιαίτερη μεταχείριση και εγώ σε κατεβάζω.
   
Ζητώ ακρόαση από την Διοίκηση της εταιρίας, επανειλημμένος τηλεφωνικά και μια φορά με την παρουσία μου στα γραφεία της εταιρίας (Κεντρικά). Συνομιλώντας με την γραμματέα κα. Ευθυμίου, ζητώντας τον πρόεδρο ή τον διευθύνων σύμβουλο, ώστε να μεσολαβήσει και να δώσει λύση στον πρόβλημα μου, δυστυχώς χωρίς να υπάρχει καμία απολύτως ανταπόκριση.
  
Όλο το χρονικό διάστημα από το 2013 έως και σήμερα μου που εργάζομαι στην εταιρία ουδέ ποτέ υπέπεσα σε οποιοδήποτε παράπτωμα, ούτε αναφορά από τους ανωτέρους μου και εκτελούσα πάντοτε τα καθήκοντά μου με τον βέλτιστο τρόπο σε οποιαδήποτε θέση και αν ήμουν. Ακόμη και ως βοηθός στον Γερανιστή δεν δημιούργησα το παραμικρό πρόβλημα.
    
Δεν ήμουν ούτε Διευθυντής, ούτε προϊστάμενος, παρα μόνο ένας απλός εργάτης 39 χρονών με 2 μικρά παιδιά, που ζητάει το δίκιο του. Δεν ήταν όνειρο ζωής μου να γίνω γερανιστής, ο λόγος είναι η ιδιαίτερη προσωπική και καταχρηστική αντιμετώπιση εργάτη από την τοπική Διοίκηση.
  
Υπάρχει το χαρτί από τον επόπτη εργασίας με αρ. πρωτ. ΠΠ3179350 που βεβαιώνει την αλλαγή της ειδικότητάς μου, το οποίο είναι υπογεγραμμένο από τον κ. Ρενέση Μιχαήλ νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας.
   
Σε εύλογο χρονικό διάστημα ο κ. Ταμπούρης, πλέον Διοικητικός διευθυντής εργοστασίου, έδωσε μεμονωμένα προαγωγή από επιστάτη σε εργοδηγό στον κ. Κυριακούση, στον άνθρωπο που με απειλούσε να γραφτώ στο Σύριζα ή αλλιώς θα με κατεβάσουν από βοηθό Γερανιστή.
  
Τόσο εγώ ως εργαζόμενος, όσο και το Σωματείο Εργαζομένων ΛΑΡΚΟ, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Μετάλλου και το Εργατικό Κέντρο Φθιώτιδας προσπαθώντας ήπια να λυθεί το ζήτημα και να αποκατασταθούν τα εργατικά δικαιώματά μου για να παραμείνω στο πόστο μου, ζήτησαν συμφιλιωτική διαδικασία ως αποτέλεσμα να μην εγκριθεί από την Διοίκηση.



Με σεβασμό,

Κουρούτης Ιωάννης
6972 312 483
Μαλεσίνα Φθιώτιδος


Επισυναπτόμενα Έγγραφα 
Πρακτικό Συμφιλιωτικής Εργασίας 11-1-2016 Έντυπο 4. Πίνακας Προσωπικού Βεβαίωση Αναγγελίας Υπουργείο Βιομηχανία
Απόδειξη Είσπραξης από το σωματείο Γερανιστών Ψηφοδέλτιο του ΣΕΛ με υποψήφιο τον κ. Κυριακούση


















10 σχόλια:

  1. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΟ ΗΘΟΣ ΠΟΥ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ; ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΛΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ; ΝΤΡΟΠΗ!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΟΛΗ Η ΛΑΡΚΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΑΚΕ ΝΑ ΠΖΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ ; ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΤΗΝ ΦΟΡΕΣΟΥΝ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΙΑ ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΛΑΡΚΟ
    ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΘΡΕΦΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΕΡΓΑΤΟΦΑΓΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΛΑΡΚΟ
    ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΕΓΙΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ
    ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ
    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΠΩΣ ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ
    ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΔΙΔΑΞΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ Σ ΑΥΤΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ
    ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΡΚΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΔΟΞΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥΣ ΑΝΑΡΡΙΧΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ ΛΑΡΚΟ ΖΩΗ ΒΡΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ ΤΟΥΣ
    ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΔΙΠΛΩΜΑ ΓΕΡΑΝΙΣΤΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
    ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΞΥΛΟΚΟΠΟΣ ΕΝΑΣ ΑΓΡΟΤΗΣ ΕΝΑΣ ΟΙΚΟΔΟΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟΝ ΓΕΡΑΝΟ?
    ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ Η ΟΛΑ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.. ΟΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΠΑΣΟΚΟΙ ΤΗΝ ΔΙΕΤΙΑ ΤΟΥ Γ.Α.Π ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ,ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΝΕ ΜΕΣΑ ΑΠ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑΤΙ ΠΛΕΟΝ ΕΚΕΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΣΤΕΓΗ ΤΟΥΣ.ΟΣΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΕΙ Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΡΩΗΝ ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΑΙ ΝΥΝ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ.ΑΝΕΞΕΛΕΝΚΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΛΑΡΚΟ.(ΦΙΛΕ ΚΟΥΡΟΥΤΗ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΑΛΛΑ Π Ρ Ο Σ Ε Χ Ε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΗΝ ΛΑΡΚΟ ΑΥΤΗ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΧΟΜΠΥ ΕΚΟΨΕΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΑΝΕΒΑΣΕ ΕΝΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΤΟΝ ΓΕΡΑΝΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΤΕΣΤΑΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΟΡΘΟΣ ΣΕ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΑΝΟ 1 ΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΛΑΡΚΟ ΠΟΤΕ ΕΔΩΣΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΓΕΡΑΝΙΣΤΗΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΕ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΩΝΤΕ Η ΔΑΚΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΙΜΩΧΤΕΙ ΣΤΑ ΣΧΟΙΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΣΤΡΙΜΩΧΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟΙ ΜΟΛΙΣ ΔΟΥΝΕ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΚΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μονο στα ολοκληρωτικά καθεστώτα και δυστυχώς ακόμη στην Ελλάδα, υπάρχουν κρατικοί βιομήχανοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με εντολη του Διευθυντη Βαλωμενου ανεβηκες στον γερανο 20 ημερες πριν τις βουλευτικες εκλογες του Σεπτεμβρη (ολοι το γνωριζουμε αυτο) κ με εντολη του Διευθυντη Ταμπουρη κατεβηκες.Δηλαδη οπως ανεβηκες-κατεβηκες.Γιατι διαμαρτυρεσαι..;; Ν.Δ τοτε,ΣΥΡΙΖΑ τωρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΚΟΥΡΟΥΤΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΛΕΣΙΝΑ
    ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΡΑΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΞΙΣΤΟΡΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΗΟ
    ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΑΝΕΒΗΚΕΣ ΣΤΟΝ ΓΕΡΑΝΟ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ)
    ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ
    ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΑΛΛΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΠΙΟΝΙ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΡΧΕΣΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ
    ΑΛΛΑ ΣΕ ΡΩΤΩ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΧΕΔΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΣΥΡΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΗΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΣΑΝ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΑ
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΧΟΥΝΕΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ ΕΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟ
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΕΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΡΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ -κ ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ - ΠΑΤΟΥΝ ΕΠΙ ΠΤΩΜΑΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαύρος και ΆναρχοςΤετάρτη, Απριλίου 27, 2016

    Καλά σας κάνουν όλους/ες σας γιατί είστε μαριονέτες και για μια θέση μέσα στο καρκίνο πάτε και γλύφετε όπου φυσάει άνεμος.

    Καλά σας κάνουν και σας πατάνε στο σβέρκο οι αμόρφωτοι και τους κάνετε τσάμπα μάγκες.

    Συνεχίστε να κρύβεστε στο καβούκι σας και να κάνετε μόκο, ίσως σας πάρουν για μια εργολαβία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου