Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

ΕΤΣΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ


[ Του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΟΥΡΟΥ ]


Ξεκίνησα, όπως και πολλοί άλλοι 28χρονοι, να δημιουργήσω δουλειά για τον εαυτό μου από το να περιμένω τον από μηχανής θεό ή κάποιον κομματικό να μου λύσει το πρόβλημα. 

Πώς όμως να υλοποιήσεις την επιχειρηματική σου ιδέα όταν (π.χ μπορεί να έχεις μια καλή ιδέα αλλά να μην έχεις γνώσεις να φτιάξεις business plan, ή να θέλεις να ξεκινήσεις μια αγροτική επιχείρηση και να μην γνωρίζεις γεωπονία κ.ο.κ) και κυρίως κεφάλαιο. 

Τι έκανα λοιπόν; 

Συμμετείχα σε ένα από τα προγράμματα που υλοποιούσε η ΓΣΕΕ και συγκεκριμένα το ΙΝΕ (Ινστιτούτο εργασίας) που περιελάμβανε τέσσερα στάδια. 1ον : Επιλογή με αξιολόγηση βιογραφικού  και τηλεφωνική συνέντευξη. 2ον : Συμβουλευτική 25 συνεδριών. 3ον : Κατάρτιση σε ΚΕΚ. 4ον: Κατάθεση business plan για διεκδίκηση 15.000 ευρώ έτσι ώστε να μπορέσεις να υλοποιήσεις την επιχειρηματική σου ιδέα…μέχρι εδώ καλά. 

Αφού με επέλεξαν, με ενημέρωσαν ότι οι όποιες επιχειρηματικές ιδέες θα αξιολογηθούν από το Υπουργείο και ότι οι καλύτερες θα επιδοτηθούν φυσικά αφού γίνει ένα ξεσκαρτάρισμα από αυτούς (π.χ να κόψουν προτάσεις για καφέ, κομμωτήρια κτλ και να προωθήσουν τις καινοτόμες). 

Ξεκίνησα λοιπόν τις συμβουλευτικές και κάπου στη μέση με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να τους περιγράψω την ιδέα μου και να τους καταθέσω το business model canvas

Toυς καταθέτω την ιδέα και την περιγραφή, αλλά τους εξηγώ ότι το business model canvas και γενικά το business plan δεν είμαι διατεθειμένος να τους το δώσω αφού όπως με είχαν ενημερώσει θα πήγαινε με κλειστό φάκελο στους αξιολογητές του Υπουργείου, και πως αν θέλουν μπορώ να τους τα δώσω εφόσον υπογράψουν τουλάχιστον ένα πιστοποιητικό εχεμύθειας ή οτιδήποτε προτείνουν εκείνοι που θα με κατοχυρώνει. 

Με στέλνουν λοιπόν στην προϊσταμένη και ενώ της εξηγώ το αίτημα μου, εκείνη το παίρνει προσωπικά και μου λέει χαρακτηριστικά ΄΄δεν εμπιστεύεσαι την ΓΣΣΕ!!! και στο κάτω κάτω εδώ είναι Δημόσιο, αυτοί είναι οι κανόνες  και δεν προβλέπεται τέτοια διαδικασία και εφόσον δεν σε καλύπτει το πρόγραμμα να αποχωρήσεις΄΄ εγώ προσπαθώντας να διατηρήσω την ψυχραιμία μου, της εξηγώ ότι δεν της απευθύνομαι προσωπικά και ότι μέχρι να αξιολογηθεί η πρότασή μου δεν υπάρχει κάποιος λόγος τα άτομα που δεν θα προβούν σε αυτήν την αξιολόγηση, να έχουν γνώση του Business model αλλά τους αρκεί ο τίτλος και η περιγραφή της ιδέας… για να μην πολυλογώ. Με ενημέρωσε ότι θα επικοινωνήσει με τη νομική υπηρεσία και κατόπιν θα έρθουν σε επαφή μαζί μου. 

Αυτά συνέβησαν 2 βδομάδες πριν τα Χριστούγεννα. 

Σήμερα 10 Φεβρουάριου δυο μήνες μετά τους καλώ και με ενημερώνουν ότι τελικά δεν έγινε δεκτό το αίτημα μου αλλά έτσι και αλλιώς λίγο νόημα είχε, γιατί δεν επιδοτούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες/ προϊόντα αλλά όπως μου είπε χαρακτηριστικά, επιδοτούν ΄΄μαγαζιά΄΄. 

Συμπέρασμα: ή όντως επιδοτούν μαγαζιά όποτε ούτε λόγος (κάτι που δεν αναφέρεται στην προκήρυξη) ή λόγω του αιτήματος μου προτίμησαν από το να με ενημερώσουν έτσι ώστε αν επιθυμώ να συμβιβαστώ με το να ακολουθήσω τις ερασιτεχνικές μεθόδους τους, απλά να με κόψουν πριν καν αξιολογηθεί η πρότασή μου.

Υ.Γ.1. Κάποιοι νομίζουν ότι διοικούν ποιμνιοστάσιο αλλά το σανό τελείωσε και ξυπνήσαμε.

Υ.Γ.2. Συμμετέχω ακόμη στο πρόγραμμα που αφορά στην κατάρτιση και έχω συναίσθηση τους κόστους αυτής της αναφοράς σήμερα και στο μέλλον( αλλά αν δεν τα καταγγείλουμε θα γίνουν εθιμικό δίκαιο).

Υ.Γ.3. Το Νοέμβριο η ΓΣΕΕ απεργούσε μια Πέμπτη και φυσικά μας υποχρέωσαν να πάμε για συμβουλευτική την ίδια ώρα που παρακαλούσε τους πάντες να βγουν στο δρόμο ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!!!!    ΛΥΠΑΜΑΙ…………





Κωνσταντίνος Κούρος
Β΄ Αντιπρόεδρος   
του κόμματος     
΄΄κοινωνία αξιών΄΄

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου