Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

«ΑΨΙΚΟΡΟΙ, ΒΟΛΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ή «ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ»; !».-

[ Του Μπάμπη Μώκου ]
  
Έγραφε κάποτε ο πατριώτης στρατηγός Μακρυγιάννης: «Πέσαν απάνω μας όλα τα θηρία να μας φάνε. Τρώνε ,τρώνε από μας, αλλά μένει και…μαγιά!...».

Ήρθαν και οι εκλογές, τα αποτελέσματα,το φχαριστήθηκα. Ήρθε και η καινούργια «διαπραγμάτευση».
    
Εγώ ,ο Πολίτης, φούσκωσα ευχαριστημένος το στήθος μου σαν …διάνος και το βροντοφώναξα. Και θα το φωνάζω συνεχώς:

Καμιά υπαναχώρηση  στον αναίσχυντο  πειθαναγκαστικό «ρεαλισμό» του UMBER ALLES, στο Γερμανικό IMPRERIUM. Σωστά, πολύ σωστά!..
   
Δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ. Ψήφισα όμως ΣΥΡΙΖΑ και περιμένω. Τώρα τελευταία, μετά από καιρό, άρχισα να βλέπω και ειδήσεις. Ακούω και τι δεν ακούω:
             
Ο ένας μου λέει «Πέθανε το μνημόνιο» , έχουμε «συμφωνία», «διευθέτηση», «τετράμηνη εκεχειρία, που περιέχει  δημιουργική ασάφεια» κ.α..». Ο άλλος, «προωθούμε έντιμο
προωθητικό συμβιβασμό»!...Απορώ και ψάχνω τα…λεξικά..
  
Μπερδεύομαι, αλλά λέω μέσα μου, δεν βαριέσαι μην τα παίρνουμε όλα και μετρητοίς. Άλλωστε είμαστε σε περίοδο, σε μήνα εκπτώσεων. Μακριά όμως απ’ τα μήντια μου ΄ρχονται συνεχώς στο μυαλό αναλογισμοί.Ανυπομονώ,ρίχνω και καμια ματιά … στην τσέπη μου και καταλήγω:Ελπίζω οι νεοκυβερνώντες να μου λένε  αλήθειες.
         
Έγραφα παλιότερα σε άρθρο μου:

Έρχονται και τα διάφορα Sosial Media και εξαντλούν  την κριτική τους στο Dress Code  και το «μπλού ελεκτρίκ» πουκάμισο του Βαρουφακη. Οι πολιτικές θέσεις και διαθέσεις στην…πασαρέλλα!...
                                  
Επίσης ότι σκαμπρόζικα σχολιάζουν την κίνησή του με το χέρι μονίμως στην τσέπη.Ωστόσο η απάντηση   προκύπτει μία  ,ελπίζω  αυτονόητη: Κάποιος φίλος μου είπε το πνευματώδες: «Είναι ο μόνος υπουργός που εχει το χέρι στην δική του τσέπη. Ολοι οι προηγούμενοι το είχαν στην τσέπη του ελληνικού λαού. (Ηδη εχει γίνει ανέκδοτο!). Τουλάχιστον αυτές είναι οι διακηρυγμένες προθέσεις του». Είναι έτσι; Μπορεί .Μένει να αποδειχθεί.
   
Έρχονται λοιπόν σήμερα οι ιστορικά αγνώμονες προς την ιστορία διάσωσής τους, οι «κατά συγκυρίαν» επικυρίαρχοι στην Ευρώπη  Γερμανοί  και έχουν πολιτικά αποθρασυνθεί,τεστάροντας τις αντοχές του ελληνικού λαού. Ο σκοπός τους : Να δημιουργήσουν ανισόρροπα δίνη εσωτερικής πολιτικής αμφισβήτησης και εσωστρέφειας στα πολιτικά μας πράγματα. Μας θέλουν ευκαμψίες, αψίκορους, βολονταριστές και, εν τέλει,«ρεαλιστές»; Είμαστε η όχι; Μένει να αποδειχθεί!
               
Ο αμείλικτος, ο αδηφάγος, προκλητικος και ανέκαθεν ραδιούργος γερμανικός προτεσταντισμός τι υποστηρίζει,τι θέλει τελικά να επιβάλλει; Την…ρεαλιστική μας σφαγή; Κι’ εμείς τι κάνουμε; Συνηγορούμε; Μένει να αποδειχθεί!..
   
Οικονομικές δυσπραγίες  και κρίσεις εχουν καταγραφεί, καταγράφονται και θα καταγραφονται  διαρκως στην πορεία των κρατών.
               
Κοινό, λίγο μυαλό να διαθέτει κανείς, δεν αμφιβάλλει: Με τελεσίγραφα, απειλές και πρωτόγνωρη εως εκβιασμού εμμονή οι «εταίροι» μας οι Γερμανοί επιδιώκουν τρίτη μας άλωση ,μετά την πρώτη (Δ΄Σταυροφορία-Δάνδολος κλ.π.),την δεύτερη όπου αποδειγμένα «συνείργησαν» ως πολεμικοί σύμβουλοι και συμπαραστάτες των Οθωμανών κατακτητών της Πόλης.

Κι’ εμεις; Τι διαπραγματευόμαστε , τι στην ευχή υπογράφουμε; Υπαναχώρηση, αναδίπλωση, πισωγύρισμα; Light …μνημόνιο  η μνημόνιο με… Light ονομα;
      
Ανατρέχω στα λεξικά!. Η Βαρουφάκειος  «συνσυγγραφή» και Flexibility ,απ’ ό,τι είδα, σημαίνει όμως και ευκαμψία και ευελιξία, αλλά και προσαρμοστικότητα. Γι’αυτό και προβληματίζομαι. Αυτό ψήφισα; Να μετεωρίζομαι  ανάμεσα  σε Dress codε  και  Flexibility;
      
Ηθελα να διώξω αυτούς που με κρατούσαν …αιχμάλωτο, στην συνεχή αβεβαιότητα. Γι’ αυτό και ψήφισα όπως ψήφισα. Πήγα με τους …καινούργιους.
        
Εγώ, ο Πολίτης, είπα. Δεν μπορεί, κάτι επιτέλους θ’ αλλάξει. Μου έταξαν αξιοπρέπεια,μου μίλησαν  για σοβαρότητα και καθαρότητα θέσεων.

Τώρα μου λένε «βασικές μεταβολές εις βάθος τετραετίας». Πόσες φορές και από πόσες κυβερνήσεις και δεν το εχω ακούσει.Δηλαδή «στρίβειν δια του αρραβώνος»;Που είναι η υπεσχημένη καθαρότητα των προεκλογικών διακηρύξεων;Εις βάθος τετραετίας ο λαός θα εχει γίνει…αστρόσκονη. Κι’εγώ σε λίγο θα …πνίγομαι σε… τρωγλωδυσία.Το καταλαβαίνετε;
   
Και προβληματίζομαι. Σκέφτομαι και προβληματίζομαι: Τώρα μου λένε για «παράταση».Σε λίγο θα μου πούν για …πέναλτυ!.. Ψάψτε να μου λέτε ότι οι συμβολισμοί είναι πιο ισχυροί από τον ορθολογισμό, γιατί όπου καλλιεργούνται μεγάλες προσδοκίες,προετοιμάζεται μεγάλη απογοήτευση… Ας  σταματήσει το ανακάτεμα του εμπόριου ελπίδων με το εμπόριο φόβου.
             
Εγώ ,ο  Πολίτης, ο Ελληνας Πολίτης ,περίμενα και περιμένω να καθυποτάξω, να  ευτελίσω τον στυγνό προτεσταντισμό και αντ’αυτού βλέπω και πάλι  να με προσβάλουν ,να ευτελίζεται η Δημοκρατία μου. Να πάψει επιτέλους η χώρα μου να αποτελεί πεδίο …άσκησης τιμωρητικής πυγμής. Και στο …φινάλε ,εγώ που απεχθάνομαι την ιστορική λαθροχειρία δεν θα βάλω δα και τα κλάματα πάνω απ’ το… χυμένο γάλα…
Ούτε και θα προσκυνήσω μήτρες δεσποτικές.

Ο κυβερνητισμός δεν είναι  σπόρ, δεν είναι καλαμπούρι. Θέλει… τσαγανό. Οι λεονταρισμοί, τα «Audacio  Fortuna Yova» είναι θεμιτά ,ισχύουν ,αλλά   είναι παιχνίδια για άλλα…γήπεδα,για άλλους καιρούς,για άλλες καταστάσεις.Ο λαός καλά
το λέει: «Πρέπει να τό’χει η …κούτρα σου να κατεβάζεις ψείρες»!. Τα περί
«ευκταίου» και «εφικτού» τα γνωρίζουμε και τα έχουμε …γευθεί.
  
Και αντ’ αυτού τι κάνουμε; «Βαφτίσια» στις λέξεις. Δηλαδή τι μας ενδιαφέρει; Το επικοινωνιακό; Το πως θα …πλασσάρουμε κάθε συμπεφωνημένη υπαναχώρηση η διαπραγματευτική μας αδυναμία;
    
Ακόμα και ο ΗΡΩΑΣ μου, ο Μανώλης ο Γλέζος, βγήκε και τους τα είπε: -«Βαφτίσατε το κρέας …ψάρι!..». Κι’ αυτοί – οι ίδιοι οι …σύντροφοί του -πέσαν απάνω να τον φάνε!...(Το σύμφυτο, το μικρόβιο, η …κατάρα της αριστερής παθογένειας!)… «Είναι απληροφόρητος» είπαν . Ποιος; Ο Μανώλης ο Γλέζος, ο μέντοράς τους!...
      
Φίλε Αλέξη, ο λαός εχει και γι’ αυτό μια παροιμία: «Τον δάσκαλό  σου και …γάιδαρο να τον ιδής ,μην τον …καβαλικεψεις!...».
   
Οσο για μας,τον λαό , να εχεις στο νού σου και τούτο: «Χαιρέτα πάντα τους  πεζούς όταν καβαλλικεψεις ,γιατι θε’ να τους χρειαστείς όταν θα ξεπεζέψεις…!». (Ετσι το λένε στην πατρίδα σου την Ηπειρο).
    
Μην κάνεις κι’εσύ το ίδιο λάθος,όπως έκαναν κάποιοι προηγούμενοι: Που ,ενώ …εβγαζαν φλάς αριστερά,έστριβαν …δεξιά. Γι’αυτό το τελευταίο ο λαός που ξέρει ,εχει επίσης δυό λέξεις: «Πάρτο αλλιώς».-Εγώ θα περιμένω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου