Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Ανοίγουν από τα ξημερώματα τα πλευρικά διόδια του Μώλου


Η Φθιώτιδα μετατρέπεται σε νομό διοδίων με τη Λοκρίδα να είναι αποκλεισμένη και από παντού.
 
Τα πλευρικά διόδια σε Μώλο και κόμβο Μπράλου (Θερμοπυλών) θα λειτουργήσουν από τα ξημερώματα της Τρίτης - Διαβάστε παρακάτω όλες τις λεπτομέρειες...
 

Οι πλευρικοί σταθμοί Μώλου και Μπράλου (Θερμοπυλών) σύμφωνα με τη σύμβαση παραχώρησης όπως αυτή κυρώθηκε από την ελληνική βουλή με το Ν. 3597/2007 (όπως αυτός τροποποιήθηκε με το Ν. 4219/2013), θα ξεκινούσαν τη λειτουργία τους το 2009. Λόγω πλήθος ζητημάτων που αντιμετώπισε και συνεχίζει να αντιμετωπίζει το Ελληνικό Δημόσιο με τις απαλλοτριώσεις στην περιοχή, η λειτουργία τους θα ξεκινήσει τα ξημερώματα της 9ης Σεπτεμβρίου 2014.

Οι ισχύουσες τιμές θα είναι οι εξής:


  


Για τους πλευρικούς σταθμούς εξόδου και εισόδου ισχύουν τα εξής:

Α) Πλευρικός Εξόδου: Το τέλος διοδίου αντιστοιχεί στη χρήση του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου που διανύεται από την αρχή της ζώνης χρέωσης μέχρι τον πλευρικό σταθμό διοδίων.

Β) Πλευρικός Εισόδου: Το τέλος διοδίου αντιστοιχεί στη χρήση του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου που διανύεται από τον πλευρικό σταθμό διοδίων έως το τέλος της ζώνης χρέωσης. 

Σε καμία περίπτωση
 δεν είναι δυνατόν χρήστης που πληρώνει διόδιο τέλος σε πλευρικό σταθμό  να πληρώσει και σε μετωπικό σταθμό της ίδιας ζώνης ή σε άλλον πλευρικό της ίδιας ζώνης στο ίδιο ταξίδι. Σήμερα η ζώνη χρέωσης στην Κεντρική Οδό ξεκινά από τη Σκάρφεια και ολοκληρώνεται στον Α/Κ Ανθήλης. Περιλαμβάνει τον μετωπικό σταθμό Αγίας Τριάδας και τους δυο πλευρικούς Μώλου και Μπράλου.

Ειδικότερα, για τις τοπικές μετακινήσεις στην περιοχή ισχύουν τα παρακάτω:

Στον πλευρικό σταθμό Μώλου το τέλος διοδίου αφορά τη χρήση του τμήματος από την αρχή του αυτοκινητοδρόμου (Σκάρφεια) έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Μώλου.

Για τις τοπικές μετακινήσεις στο ρεύμα προς Αθήνα, υπάρχει η εναλλακτική επιλογή τηςπαλαιάς εθνικής οδού που ούτως ή άλλως χρησιμοποιείται και σήμερα, μέσω του κόμβου των Καμένων Βούρλων. Επίσης για τις τοπικές μετακινήσεις από Μώλο προς Λαμία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ χρέωση στον πλευρικό σταθμό Μώλου.

Στον πλευρικό  σταθμό Μπράλου (Θερμοπυλών) το τέλος διοδίου αφορά τη χρήση του τμήματος από τον Α/Κ Μπράλου (Θερμοπυλών) έως το τέλος της ζώνης χρέωσης του αυτοκινητόδρομου στον Α/Κ Ανθήλης.  Για τις τοπικές μετακινήσεις από και προς Λαμία υπάρχει η εναλλακτική της παλαιάς εθνικής οδού που ούτως ή άλλως χρησιμοποιείται και σήμερα, μέσω του ημικόμβου Ανθήλης. Για τις μετακινήσεις προς Αθήνα δεν υπάρχει χρέωση στον σταθμό του Μπράλου.

Συνεπώς η λειτουργία των πλευρικών ΔΕΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ τις τοπικές μετακινήσεις, ενώ ΑΠΟΦΟΡΤΙΖΕΙ το παράπλευρο οδικό δίκτυο από φορτηγά και βαρέα οχήματα, τα οποία με το υπάρχον καθεστώς και προκειμένου να αποφύγουν την καταβολή διοδίων στο μετωπικό σταθμό της Αγίας Τριάδας, εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στο Μώλο και επανεισάγονται σε αυτόν μέσω του κόμβου Μπράλου (Θερμοπυλών). Με τα πλευρικά διόδια αυτή η πρακτική  αποθαρρύνεται. Το  τοπικό δίκτυο δεν θα παρουσιάζει υπερφόρτωση και εν αντιθέσει με όσα δηλώνονται θα γίνει πιο ασφαλές.  

Τέλος αναφορικά με το θέμα των παραπλεύρων οδών πρέπει να επισημάνουμε τα εξής:

Α) Η κατασκευή των παραπλεύρων οδών  όπως και η συντήρησή τους ΔΕΝ αποτελεί συμβατική υποχρέωση του παραχωρησιούχου. Αποτελεί ευθύνη του ελληνικού δημοσίου.

Β) Σε κάθε περίπτωση και σε ότι αφορά στον παράπλευρο του μετωπικού σταθμού στην Αγ. Τριάδα η εταιρία μας με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην τοπική κοινωνία έχει αναλάβει την κατασκευή του εναπομείναντος τμήματος. Δυστυχώς όμως και σε αυτό το σημείο το Δημόσιο αντιμετωπίζει ζητήματα απαλλοτρίωσης. Αν παραδοθεί στην Κεντρική Οδό ο χώρος, η κατασκευή θα ολοκληρωθεί άμεσα. Έως τότε έχουμε ήδη μεριμνήσει για τις τοπικές μετακινήσεις με την παροχή καρτών ελεύθερης διέλευσης από το μετωπικό σταθμό διοδίων της Αγίας Τριάδας στους κατοίκους τους δήμου Μώλου που μας κοινοποίησαν οι δημοτικές αρχές. Αυτές οι κάρτες θα ισχύουν έως την ολοκλήρωση του παραδρόμου και αφορούν μόνο στην Αγία Τριάδα (και συγκεκριμένα για τις μετακινήσεις μεταξύ Μώλου και Λαμίας), καθώς μόνο εκεί τίθεται θέμα μη ολοκλήρωσης του παράπλευρου οδικού δικτύου.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου