Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Ντένια Αγαλιανού: Eγινε αφίσα στο Μεξικό

Το κορίτσι του «Next Top Model»
 

Εχει γίνει τεράστια αφίσα στους δρόμους της Πόλης του Μεξικού. Οταν είδαν το book της στην Τουρκία, της έστειλαν εισιτήριο την επόμενη μέρα. Την περιμένει κυνηγός ταλέντων στο Λος Αντζελες για επαγγελματικό ραντεβού. 

Η ζωή της Ντένιας Αγαλιανού σίγουρα είναι συναρπαστική. «Η αλήθεια είναι ότι όταν τη διηγούμαι ακούγεται έτσι, όταν τη ζεις όμως δεν σκέφτεσαι ότι ζεις μια ενδιαφέρουσα ζωή»


«Γεννήθηκα στη Ζάκυνθο το 1991. Πέντε χρονών έφυγα με τη μαμά. Χώρισαν οι γονείς μου και βρεθήκαμε στην Αταλάντη Φθιώτιδας. Τελείωσα το λύκειο στην Αθήνα. Μετακόμισα με τη μαμά μου γιατί ήθελα να λάβω μέρος στα καλλιστεία του ΑΝΤ1. Οχι, δεν ονειρευόμουν μια καριέρα μοντέλου. Ηθοποιός ήθελα να γίνω. Πήγα στα Miss Young 2008. Ωραία εμπειρία. 

Αμέσως μετά πήγα στο casting για το “Next Top Model”. Ξαφνικά ήρθα σε επαφή με τους επώνυμους, τους ανθρώπους που έβλεπα στην τηλεόραση και τα περιοδικά. Το ζητούσα από τη μητέρα μου. Με στήριξε πολύ. Δύσκολα ήταν τα πράγματα στην αρχή για τις δυο μας. Αλλά αν δεν είχε πάρει την απόφαση να έρθουμε στην Αθήνα, όλη μου η ζωή θα ήταν διαφορετική. Ημουν 18 χρονών όταν συμμετείχα στο “Next Top Model”. Εγινα αναγνωρίσιμο πρόσωπο ξαφνικά λόγω της τηλεοπτικής έκθεσης. Δεν ήμουν προετοιμασμένη καθόλου. Ούτε εγώ ούτε τα υπόλοιπα κορίτσια». 
  

 
Τα πρώτα βήματα στο μόντελινγκ
«Ημουν ψαράκι, άμαθη. Δεν είχα κάνει πολλές δουλειές και ξαφνικά βρέθηκα σε τηλεοπτικές εκπομπές να δίνω συνεντεύξεις στην Τατιάνα Στεφανίδου. Eκανα στο Gossip-TV μια εκπομπή μόδας με τη Βάσω Κολλιδά. Είχα γίνει πάρα πολύ καλή φίλη με την Ιωάννα Ντεντή. Ακόμη και σήμερα μιλάμε καθημερινά. Δούλευε στην Τουρκία κι έβγαζε καλά χρήματα. Μου είπε αυτολεξεί “ετοίμασε βαλίτσες κι έλα”. Είχα ενδοιασμούς. Είμαι ζουμερή κοπέλα, έχω καμπύλες και περιφέρεια. Είμαι commercial μοντέλo και φοβόμουν μήπως δεν με θέλουν. Δεν ήξερα αν θα δουλέψω. Εδειξε εκείνη το book μου σε πελάτες και της είπαν “πες της αύριο να έρθει για δουλειά”. Ετσι έγινε. Μετά από δύο μέρες βρέθηκα στην Κωνσταντινούπολη. Με βοήθησε πολύ η Ιωάννα. Σε έναν μήνα μπορούσα να κάνω συζητήσεις στα τούρκικα. Δεν είχα αυτοπεποίθηση στην αρχή. Ακόμη δεν μπορώ να το πιστέψω ότι βρέθηκα και σε τουρκική σατιρική πολιτική εκπομπή. Καλωσόριζα τους τηλεθεατές στα τούρκικα και τους αποχαιρετούσα πριν πέσουν οι τίτλοι τέλους. Μου έλεγαν ότι η προφορά μου ακούγεται σαν Τουρκάλας».

Το διάλειμμα
«Εμεινα αρκετό καιρό. Δούλεψα πολύ. Το 2012 αποφάσισα να σταματήσω να πηγαινοέρχομαι. Είχα τη σχέση μου στην Αθήνα. Δοκίμασα να κάνω τη δική μου σειρά ρούχων με την επωνυμία DARF. Δύο χρόνια την κράτησα. Από το μηδέν τη δημιούργησα. Σχεδίαζα τα ρούχα και έκανα το μοντέλο για τις φωτογραφήσεις. Αρκετοί επώνυμοι φορούσαν ρούχα μου. Πήγε καλά. Μου έλειπε όμως το μόντελινγκ. Μια καλή φίλη μου από την Τουρκία δούλευε το 2013 ως booker στο Μεξικό. Μου είπε να πάω».


Κεντρική αφίσα στους δρόμους του Μεξικού
«Θεωρούσα το Μεξικό επικίνδυνη πόλη. Οταν μου είπε η φίλη μου ότι με ζητούν για συμβόλαιο τριών μηνών το σκέφτηκα. Είχα συνηθίσει να μένω κάπου έναν μήνα και να επιστρέφω. Δεν ήξερα αν θα αντέξω. Πήγα. Δεν μιλούσα λέξη ισπανικά. Μου αρέσει η περιπέτεια. Με εξιτάρει να ξεκινήσω μόνη από το μηδέν. Ενθουσιάζομαι. Στο πρώτο casting είχα μια διαφήμιση για μεγάλο πελάτη. Την πήρα. Δεν είχα καταλάβει ότι θα παιζόταν στην τηλεόραση, ότι θα έβλεπα τη φωτογραφία σε όλα τα περιοδικά και θα γινόμουν κεντρική αφίσα σε αυτοκινητόδρομους. Μια ζωή ονειρεύεσαι το billboard κι όταν συμβεί σκέφτεσαι “δεν είναι καλή πόζα αυτή”». 
 

Η μεταμόρφωση
«Είμαι φυσική ξανθιά. Μέσα σε μια νύχτα πήρα την απόφαση και τα έβαψα μαύρα. Είχα να ανταγωνιστώ Βραζιλιάνες, Κολομβιανές και Αργεντίνες. Με σταματούσαν στον δρόμο με το ξανθό μαλλί και μου έλεγαν οι Μεξικανοί ότι είμαι εξωτική. Οι πελάτες χάρηκαν που άλλαξα μαλλί. Πήρα περισσότερες διαφημίσεις. Ακούγεται αστείο, το ξέρω, αλλά ήταν μεγάλη θυσία να αποχωριστώ το ξανθό. Ξέρεις όμως κάτι; Οι Λατίνες ξεκινούν τις πλαστικές επεμβάσεις από τα 17. Κάνουν λιποαναρρόφηση, μέση, μύτη, πιγούνι, στήθος και βάζουν ποπό. Εμένα με κλείνουν στα casting γιατί είναι όλα φυσικά. Ο πελάτης δεν ξεγελιέται. Ξέρει τι είναι ψεύτικο. Η μια δουλειά λοιπόν έφερε την άλλη. Πέτυχα γιατί οι διαφημίσεις απευθύνονται σε πραγματικές γυναίκες, όχι πλαστικά κατασκευάσματα».


Προσωπική ζωή
«Εχω σταθερή σχέση τα τελευταία τρία χρόνια. Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα στη ζωή μου πέρα από την απόσταση από τον άνθρωπό μου. Μακάρι να μπορούσα να βρω μια λύση. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι χρήματα βγάζεις μόνο στην Αμερική. Από την Ευρώπη ζεις με 500 ευρώ. Αν ακούσεις κοπέλες να λένε ότι κάνουν καριέρα στην Ευρώπη, να ξέρεις ότι λένε ψέματα. Η αλήθεια είναι ότι οι Κυριακές είναι οι χειρότερες μέρες στη ζωή μας. Καθόμαστε σπίτι με τη μοναξιά μας. Οσους φίλους κι αν έχεις αποκτήσει στα ξένα, είσαι μόνη». 


Το Χόλιγουντ
«Το όνειρό μου είναι να πάω στο Λος Αντζελες, στο Film Academy. Θέλω να γίνω ηθοποιός. Είναι το παιδικό μου όνειρο. Αρχίζω και ανησυχώ. Γίνομαι 23 σε λίγο και στενεύουν τα περιθώρια για καριέρα στο Χόλιγουντ. Είναι πολλά τα δίδακτρα. Αλλά θα δουλέψω και θα πάω μια μέρα. Βέβαια το δύσκολο δεν είναι να σε διαλέξουν αλλά να μείνεις εκεί. Μου είπε η Mαρκί Κοστέλο, μια γυναίκα που έχει στήσει πολλές καριέρες, να πάω στην Καλιφόρνια. Είναι το επόμενο μεγάλο ραντεβού στη ζωή μου. Ειδάλλως, θα πάω στο Λονδίνο.
 
Τι της λείπει όταν βρίσκεται τόσο μακριά από την Ελλάδα; «Το σουβλάκι».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου