Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Ντένια Αγαλιανού: «Η συμμετοχή μου στο ''Next Top Model'' ήταν τρομερή εμπειρία για μένα»

Η ΝΤΕΝΙΑ ΑΓΑΛΙΑΝΟΥ μιλάει για το modeling,την DARF collection,τα προσωπικά της και τα νέα της επαγγελματικά σχέδια!


Επαγγελματίας, με όλη τη σημασία της λέξεως. Η Ντένια, λατρεύει αυτό που κάνει ενώ παράλληλα σχεδιάζει τη δική της συλλογή ρούχων. 

Η συνέντευξη που ακολουθεί θα λύσει όλες τις απορίες σας. 


Πριν από λίγες ημέρες βρισκόσουν στην Τουρκια για modelling. Μίλησε μας λίγο για την εμπειρία σου εκεί. Είσαι σε κάποιο πρακτορείο της Τουρκίας. Θα ήθελα να μας μιλήσεις για τη διαμονή σου εκεί.

Ναι, αυτό το διάστημα βρίσκομαι στην Τουρκία και συγκεκριμένα στην Κωνσταντινούπολη για modeling. Έχω μια πολύ καλή συνεργασία και με το πρακτορείο μου, αλλά γενικότερα οι Τούρκοι είναι πάρα πολύ φιλόξενοι και ευγενικοί άνθρωποι και κάτι που ίσως δεν γνωρίζετε..συμπαθούν πάρα πολύ τους Έλληνες!

Τι σε ώθεισαι να επιλέξεις στην Τουρκια και όχι στην Ελλαδα;

Αυτό που με ώθησε να δουλέψω στην Τουρκία, είναι γεγονός ότι βρίσκομαι μακριά από τη χώρα μου 1 ώρα και 10 λεπτά. Έτσι, ανα πάσα στιγμή, μπορώ να επισκεφτώ την οικογένειά μου και τους φίλους μου. Ένας άλλος λόγος, είναι ότι δουλεύω πολύ στην συγκεκριμένη χώρα, γιατί θεωρώ πως είναι η αγορά μου.

Αν σου γινόταν πρόταση να μείνεις μόνιμα σε κάποια άλλη χώρα όπως η Τουρκία για χάρη του επαγγέλματος σου θα το έκανες;

Θα μπορούσα να μείνω για αρκετό καιρό αλλά όχι για πάντα διότια για μένα η Τουρκία, είναι απλά μια στάση, δεν είναι ο προορισμός μου! Το ονειρό μου, είναι να δουλέψω ως μοντέλο για λίγα χρόνια ακόμη και μόλις συγκεντρώσω τα χρήματα που χρειάζομαι, να τα επενδύσω στις σπουδές μου πάνω στο θέατρο και τον κινηματογράφο στην Νέα Υόρκη. Είναι αρκετά δύσκολο, αλλά έχω την στήριξη της μητέρας μου πάνω απ'όλα και ανθρώπων που με αγαπούν. Είναι σκληρό να είσαι μακριά τους και σε αυτήν την δουλειά συναντάς πολύ μοναξιά. Φυσικά τα ταξίδια, οι γνωριμίες με νέους ανθρώπους και οι συνεργασίες με καταξιωμένους ανθρώπους στην μόδα, αναπληρώνουν κάπως αυτό το κενό.

Ασχολείσαι με modelling από πολύ μικρή, απ' οσό γνωρίζουμε και έχεις λάβει μέρος και στο reality «NEXT TOP MODEL». Θεωρείς πως βοήθησε την καριέρα σου;

Μας είχαν προειδοποιήσει φυσικά για όλα όσα θα συναντήσουμε στο εξωτερικό, όσες από εμάς τα καταφέρουν από το «NEXT TOP MODEL» που συμμετείχε το 2009-2010. Μια τρομερή εμπειρία που φυσικά δεν μετάνιωσα για αυτή την επιλογή μου και με έκανε γνωστή στην Ελλάδα.

Πως ήταν η σχέση σου με τις άλλες κοπέλες, έχεις αποκτήσει φιλίες μέσα από το συγκεκριμένο reality που κρατούν μέχρι και σήμερα;

Χρωστάω πολλά στην πολύ καλή μου φίλη, Ιωάννα Ντέντη, που γνώρισα μέσα από το «NEXT TOP MODEL», η οποία είναι πραγματικά καταξιωμένο μοντέλο αυτή την στιγμή στην Ευρώπη και στην Αμερική. Ήταν αυτή που μου πρότεινε εξ αρχής να ταξιδέψω στο εξωτερικό για modeling και πίστεψε σε εμένα. Χάρη σε αυτήν, είχα την πρώτη επαφή στην Τουρκία. Τώρα στο επόμενό μου επαγγελματικό ταξίδι στην Αμερική εύχομαι να την συναντήσω!

Γνωρίζουμε οτι έχεις ξεκινήσει και μια μικρή επιχείρηση με τα δικά σου ρούχα. Μιλησέ μας για αυτή την επιχειρηματική σου ιδέα.

Τα ρούχα που σχεδιάζω εδώ στην Ελλάδα, την «Darf Collection», πήγαν πάρα πολύ καλά. Ο κόσμος με στήριξε και τον ευχαριστώ πολύ! Είναι κάτι που επίσης αγαπώ και όταν γυρίζω στην Ελλάδα, ασχολούμε με το σχέδιο ρούχων. Είναι λίγο δύσκολο να συνεχίζω αυτήν την δραστηριότητα μου, καθώς λείπω πολύ καιρό για modeling. Όμως προσπαθώ πολύ. Ο κόσμος που θέλει να αποκτήσει ρούχα από την συλλογή μου, μπορεί να τα βρει στο site μου www.darf.gr και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Προσωπικά πως είσαι αυτό το διάστημα;

Στα προσωπικά μου; Έχω μια σχέση εδώ και δυο χρόνια, τον αγαπάω πολύ, με στηρίζει στις επιλογές μου, όσο και δύσκολες και αν είναι για την σχέση μας. Είναι όμως η δουλειά μου και ξέρει πόσο αγαπώ τα ταξίδια.

Είσαι αισιόδοξη για τη χώρα μας γενικότερα;

Δυστυχώς, τα πράγματα στην Ελλάδα και στον χώρο της show biz γενικότερα, είναι πολύ άσχημα και δεν θα μπορούσα να βρίσκομαι στην Ελλάδα παρά μόνο για διακοπές. Είναι κρίμα που η χώρα αυτή διώχνει τα παιδιά της. Ελπίζω η οικονομία μας να ανακάμψει, ώστε το modeling και η μόδα να ανθίσουν ξανά!

lifestyleoptions

1 σχόλιο:

  1. Ένα δάκρυ κύλισε..

    Υ.Γ

    ΠΟΙΟΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΘΕΩΡΕΊΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΌΤΕΡΟ ΓΙΑ ΔΉΜΑΡΧΟ;

    Ν.ΛΙΟΛΙΟΣ 28%
    Κ.ΑΓΓΕΛΟΥΣΗΣ 55%

    ΠΟΙΟΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΘΕΩΡΕΊΤΕ ΚΑΤΑΛΛΗΛΌΤΕΡΟ ΓΙΑ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ;

    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
    ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

    ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου