Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Έλεγα Να Σου Στείλω Ένα Γράμμα


Κε  Σταικούρα
Έλεγα να σου στείλω ένα γράμμα

μ’ όλα τα παράπονά μου.
Έλεγα μα δε μ’ άφηνε το κλάμα.
Φαντάζομαι  ότι διαβάζοντας τον στίχο η πρώτη σκέψη θα είναι …άλλος ένας γραφικός;
Ίσως αν οι ιδέες μου περιορίζονταν σε καφενείο τώρα όμως μέσα από αυτό το blog θέλω να ρωτήσω  Δημόσια.
Τι να πω στον πατέρα μου -που μάλλον δεν είχε την αντίληψη –γνώση του δικού σου πατέρα να μπορεί να προστατεύσει τον εαυτό του –ο όποιος σαν Δημόσιος υπάλληλος  του δινόταν η ευκαιρία  να δανειστεί και να έχει ένα ‘κεραμίδι’ πάνω από το κεφάλι του;
Ευκαιρίες  υπήρχαν πολλές για να πραγματοποιήσει το όνειρο, πούλησε τα χωράφια στο χωριό –δεν άφησε τίποτα –και έδωσε ‘ μαγιά ’όπως έλεγε για να έχουμε ένα σπίτι ,πήραμε και το δάνειο πήραμε και το σπίτι  και μέσα σε 25 χρόνια θα είναι ολοδικό μας .
Όλοι τότε  λέγανε ΜΠΡΑΒΟ καλή ιδέα και ‘αδράξαμε της ευκαιρίας ’.
Τώρα όμως όλα έχουν αλλάξει θέλει άλλα τέσσερα χρόνια να το ξεχρεώσει αλλά μέλλον δεν τα καταφέρνει μόνος του –ποντάριζε σε μένα αλλά είμαι άνεργος-μου  λέει ότι τέλειωσε  το γάλα από την αγελάδα και  κάτι πρέπει να κάνουμε με το σπίτι.
Κάθεται λοιπόν και κάνει λογαριασμούς  και διαπιστώνει ότι για 21 χρόνια που πληρώνει την τράπεζα τάχει πάρει τα λεφτά της με το παραπάνω.
Εγώ φεύγω για ‘έξω’ και μάλλον θα τον πάρω κοντά μου .
Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω.

Υπάρχει πιθανότητα αφού η τράπεζα έχει πάρει τα λεφτά της με το παραπάνω να διαγραφεί το υπόλοιπο χρέος;
Πόσες -Ιφιγένειες –οικογένειες πρέπει να θυσιαστούν;
Βλέπω  ανθρώπους  να ψάχνουν τα σκουπίδια  και με πιάνει ρίγος ,νομίζω ότι βλέπω  τον πατέρα μου …εσύ ;;;δεν ξέρεις πως έρχονται τα πράγματα ..μπορεί να είσαι και συ… ούτε εγώ με φανταζόμουν…  
Πριν δυο χρόνια στην γιορτή της Παναγίας στο χωριό χαιρέτησες τον κόσμο που ήταν εκεί –μαζί με όλους και μένα –και τα μάτια σου έδειχναν ότι η απόφαση σου και η γνώση σου θα έδιναν ριζοσπαστικές λύσεις.. να περιμένω ;;;;  
Υ.γ. Ο πατέρας μου λέει  ότι  τώρα που θα πάω στο εξωτερικό  για δουλειά, ότι θα νοιώθει ότι έχει καταθέσεις στο εξωτερικό.  (πιστεύει ότι εγώ είμαι το κεφάλαιό  του)

1 σχόλιο:

  1. καλυτερα να το εγραφες για τον κανεναν παρα για τον σταικουρα η λυση του θα ειναι καλα κανεις και πας στο εξωτερικο για δουλεια και αμα βρεις πες μασ και εμας για να ερθουμε εσενα θα σου παρουν το σπιτι και εμενα τα εργαλεια μου που δουλευα και εφερνα ενα κομματι ψωμι στην οικογενεια μου γιατι δεν μπορω να πληρωσω τα δανεια που εχω παρει και εχω φτασει στο σημειο να σταματησω και τα ονειρα απο τα παιδια μου γιατι ετσι θελει σαν αυτοι εκει κατου οταν του ζητησα να βοηθηση να βρει δουλεια ο γιος μου μου ειπε στον ασεπ και αυτους που ηθελε τους εβαλε απο την πισω πορτα ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου