Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Παραιτήθκε ο Αντιδήμαρχος Λαμιέων κ.Δημήτρης Μητσόπουλος


O Αντιδήμαρχος Λαμιέων κ.Δημήτρης Μητσόπουλος, απέστειλε στον Δήμαρχο Λαμιέων την  παρακάτω επιστολή με την οποία ανακοινώνει την παραίτησή του:

«Αξιότιμε κ. Δήμαρχε,
Παρακαλώ πολύ όπως κάνετε δεκτή την παραίτηση μου από τα καθήκοντα του Αντιδημάρχου διότι τη δεδομένη χρονική στιγμή, σοβαροί προσωπικοί λόγοι που προέκυψαν δεν μου επιτρέπουν να ασκώ με τη δέουσα επιμέλεια τα καθήκοντα μου.
Η πολύχρονη θητεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, υπηρετώντας θέσεις ευθύνης, έδειξε ότι λειτουργώ πάντα με κανόνες πολιτικής και ανθρώπινης αξιοπρέπειας .
Σεβόμενος το πρόσωπο σας για την τιμή που μου κάνατε να μου εμπιστευθείτε αυτή τη θέση ευθύνης μέχρι το τέλος της τρέχουσας θητείας, τους ψηφοφόρους του Συνδυασμού μας που με τίμησαν με την ψήφο τους και ευχαριστώντας τους συνεργάτες μου αλλά και το προσωπικό του Δήμου, δηλώνω ότι η παρουσία μου στα δρώμενα της τοπικής μας κοινωνίας, ως Δημοτικού Συμβούλου του Συνδυασμού «ΝΕΑ ΛΑΜΙΑ» είναι δεδομένη και αδιαμφισβήτητη».


Ο Δήμαρχος Λαμιέων Γιώργος Κοτρωνιάς την έκανε αποδεκτή και τον ευχαριστεί για την προσφορά και την στήριξη του, στο έργο της Δημοτικής Αρχής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου