Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

ΔΗΛΩΣΗ του Πρόεδρου της Δ.Κ. Αμφίκλειας ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΟΖΙΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ – ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ

Α ) Επειδή προχθές στη συνάντηση του Δημάρχου με τους πολίτες της Αμφίκλειας, ακούστηκε για έναν απόντα μάλιστα συμπολίτη μας, κάποιος χαρακτηρισμός και που μπορεί ατυχώς να συνδέθηκε με τα δικά μου λεχθέντα στην παρέμβασή μου, είμαι υποχρεωμένος να διευκρινίσω πως σε κανέναν δεν παραχώρησα το δικαίωμα να με ερμηνεύει και γιαυτό δηλώνω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο, πως σε καμιά περίπτωση κι ούτε κατά διάνοια στα όσα εγώ είπα , δεν αναφερόμουν και δεν υπονοούσα τον συμπατριώτη μας κ. Θανάση Παπακωνσταντίνου, με τον οποίο άλλωστε διατηρούμε άριστες προσωπικές σχέσεις και συνεργασία.

Αισθάνθηκα την ανάγκη να κάνω αυτή την απαραίτητη διευκρίνηση , προς αποφυγή κάθε παρεξηγήσεως και επειδή ως Πρόεδρος της Αμφίκλειας θέλω αλλά και οφείλω, να είμαι ξεκάθαρος και έντιμος στις σχέσεις μου, στις απόψεις μου και στις πράξεις μου. Όσοι επιχειρούν να ερμηνεύουν τους άλλους καλά θα κάνουν να περιορίζονται μόνο στη δική τους γνώμη και να αφήσουν τις ερμηνείες.


Β ) Επίσης για τα σχετικά σχόλια των γνωστών – αγνώστων περί δήθεν δικής μου καταγγελίας , με την ιδιότητα μου ως Προέδρου , για μια παιδική παράσταση ταχυδακτυλουργού, προ ημερών στην αίθουσα του Παπακώστειου Πολιτιστικού κέντρου της Αμφίκλειας , έχω να δηλώσω πως όλα αυτά είναι ψευδή και κακόβουλα και γιαυτό επιστρέφονται στον εμπνευστή τους ως απαράδεκτα . Εγώ ο ίδιος παραβρέθηκα άλλωστε εκεί όπως και όφειλα . Τα ψέματα έχουν κοντά πόδια και αυτό θα πρέπει οι διάφοροι ανώνυμοι συκοφάντες να μην το ξεχνούν .Τέτοιου είδους φτηνές και ανάξιες λόγου προβοκάτσιες ούτε με αφορούν ούτε με αγγίζουν .

Ο Πρόεδρος 
της Δημοτικής Κοινότητας Αμφίκλειας

Γεώργιος Ποζιός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου