Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2013

Όχι στη διάλυση των Κέντρων Υγείας


Η Λαϊκή Συσπείρωση είναι κατηγορηματικά αντίθετη να μετακινούνται γιατροί από τα Κέντρα Υγείας προς το Νοσοκομείο, γιατί αυτό τα οδηγεί σε διάλυση και σε κλείσιμο. 

Οι συνέπειες από μια τέτοια εξέλιξη θα είναι τραγικές για την Πρωτοβάθμια Υγεία του λαού.

Οι άσχημες εξελίξεις της Υγείας που συντελούνται στην Αταλάντη και στο Δήμο μας, συμβαίνουν και στη Λάρισα, την Πρέβεζα, την Ηγουμενίτσα, τη Σάμο, τη Θεσσαλονίκη, σε όλη την Ελλάδα.

Αυτές οι εξελίξεις δεν είναι κεραυνός εν αιθρία αλλά μια εξελικτική πορεία που ξεκίνησε χρόνια πριν με αποφάσεις της ΕΕ των προχθεσινών, χθεσινών και σημερινών κυβερνήσεων του αστικού κράτους της χώρας μας, από την νέα αρχιτεκτονική δομή, η οποία εφαρμόστηκε με τον Καποδίστρια και συνεχίζεται με τον Καλλικράτη, και στοχεύει στην ιδιωτικοποίηση της υγείας.

Δηλαδή όσοι έχουν λεφτά δεν θα έχουν πρόβλημα, αλλά τα λαϊκά στρώματα που βρίσκονται σε άθλια οικονομική κατάσταση θα πεθαίνουμε σαν τα σκυλιά στους δρόμους.

Βαρύτατες ευθύνες, εκτός από τις κυβερνήσεις, έχουν όσοι χρημάτισαν και χρηματίζουν στους Δήμους, τις Νομαρχίες, τις Περιφέρειες, γιατί ενώ ήξεραν τι θα συμβεί, με διάφορα ιδεολογήματα παραπλανούσαν το λαό, αποδέχτηκαν, στήριξαν, στηρίζουν, εφάρμοσαν και εφαρμόζουν τις αντιλαϊκές πολιτικές που τους υπαγόρευσαν και υπαγορεύουν οι κυβερνήσεις.


Ο λαός ένα δρόμο έχει. Πόλεμος στο πόλεμο των καπιταλιστών. Να ξεσηκωθεί και να βροντοφωνάξει όχι στη διάλυση των Κέντρων Υγείας, να σωθούν, να αναπτυχθούν, να γίνουν προσλήψεις ειδικευμένου προσωπικού ιατρικού, νοσηλευτικού κλπ. Να καλύπτουν πλήρως τις αυξημένες ανάγκες της πρωτοβάθμιας Υγείας. Να συγκροτηθούν Κέντρα Υγείας και σε άλλους χώρους του Δήμου μας. 

Να απαιτήσει Νοσοκομεία στελεχωμένα και εξοπλισμένα που θα καλύπτουν τις ανάγκες του λαού για την δευτεροβάθμια φροντίδα υγείας.

Να πει όχι στην υγεία - εμπόρευμα και στον ασθενή - πελάτη, έξω οι επιχειρηματικοί όμιλοι από τον τομέα της Υγείας. Αποκλειστικά Δημόσια - Καθολικά Υγεία για ΟΛΟΥΣ.

Αυτά μπορεί να τα πετύχει όταν ξεσηκωθεί και αναπτύξει μαζική δράση μέσα από τα συνδικάτα των εργαζομένων, συνταξιούχων, τους συλλόγους εμπόρων, επαγγελματοβιοτεχνών, αγροτών κλπ.
  
Να μην επαναπαυθεί ότι λύση θα του δώσουν οι διάφοροι που εμφανίζονται σαν μεσσίες  να μην πιστέψει στα λόγια τους γιατί είναι ψεύτικα. 

Να πιστέψει στη Δύναμή του. Είμαστε οι πολλοί το δίκιο είναι με το μέρος μας, μπορούμε και πρέπει να κερδίσουμε.

1 σχόλιο:

  1. ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΣΣΗ, ΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ. ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΑΤΑΙΟ ΑΛΛΩΣΤΕ.
    ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΓΙΑΤΡΟ, ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΩΣ ΑΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΓΩ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΜΟΥ, ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ ΜΟΥ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΓΩ ΤΟΝ ΓΙΑΡΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΌΠΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΥΤΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΑΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΧΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΙΑΤΡΕΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΨΟΦΟΛΟΓΟΥΣΕ ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ.
    ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΧΥΛΑ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ (Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ) ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ (ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΜΑ, ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ) ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΥΣΤΗΡΑ ΕΠΙΛΕΓΜΑΝΑ ΙΑΤΡΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ.
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ. ΩΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΓΙΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ Κ.Υ. ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΏΝΩ, ΚΑΙ ΩΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΝΑ ΚΡΑΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΟΥΣ ΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ).
    ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΚΥΡΙΕ ΡΟΥΣΣΗ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΦΟΡΕΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΟΠΟΙΟΝ ΓΙΑΤΡΟ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ, ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΩ.
    ΑΝ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΕΙ ΑΠΑΞ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες (κεφαλαία ή μικρά). Επίσης παρακαλούμε πολύ να μην γράφετε υβριστικά σχόλια. Πάντα υπάρχει τρόπος να περιγράψετε μία κακή κατάσταση χωρίς ύβρεις.

Σχόλια με λατινικούς ή άλλους χαρακτήρες, όπως επίσης σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά στο εξής θα διαγράφονται.

Παρακαλούμε λοιπόν τους φίλους αναγνώστες:

ΟΧΙ SPAM,
ΟΧΙ GREEKLISH,
ΟΧΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Παρακαλούμε επίσης τα σχόλιά σας να είναι σχετικά με την ανάρτηση.

ΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΡΘΡΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ.

______________________________________ Αρχειοθήκη αναρτήσεων ιστολογίου